Vi har öppnat efter semestern...

Efter en semester bestående av lika stora delar regn och sol, så är de flesta på Grafix Inredning tillbaka på jobbet!


efter_semestern_2017

Grafix Inredning söker en administratör/kontorist.

Du kommer att arbeta med det ekonomiska flödet med allt från löner och löpande bokföring till årsbokslut. I rollen ingår ett flertal administrativa arbetsuppgifter. Exempel:

  • Löpande redovisning/bokföring
  • Avstämningar, balans, resultat, lagerhantering
  • Moms & skatterapporter
  • Leverantörs- och kundreskontra
  • Fakturering
  • Betalningar
  • Löner
  • Stötta vår revisor vid bokslutsarbete och årsbokslut.
  • Administrera dokument, avtal mm.
  • Boka frakter
  • Kundkontakter via telefon

Dina kvalifikationer:
Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och goda redovisnings-kunskaper. Det är meriterande om du har erfarenhet av SPCS/Visma och god administrativ förmåga, kan arbeta självständigt såväl som i team.

Personliga egenskaper:
Som person är du positiv, flexibel, självgående, noggrann och ansvarstagande. Du har en god förmåga att kommunicera och visar en hög servicegrad gentemot både externa och interna kontakter. Det är viktigt att du trivs i en miljö som ställer krav på struktur och organisation. Du kommer att bli medlem av ett sammansvetsat team och kan ibland få hjälpa till med arbetsuppgifter som ligger utanför din jobb-beskrivning. Främst så söker vi dig som har rätt attityd, inställning och vill vara med på en spännande resa.

Tjänsten är på halvtid, men det är inte osannolikt att arbetstiden kommer att utökas i framtiden.

Har du frågor eller funderingar kring är du välkommen att kontakta Jörgen på 070 - 651 20 07 alternativt e-post
jorgen@grafixinredning.se

Intervjuer hålls löpande och vi ser fram emot din ansökan med CV och referenser så snart som möjligt, men senast 22/6! Tillsättning sker enligt överenskommelse.

Grafix Inredning är en ledande producent och leverantör av butiksinredning, vårt engagemang och sätt att jobba uppskattas av kunder över hela Skandinavien.

Glad Påsk!

Vi önskar alla en Glad Påsk med pangpriser på korgställ (inkl korg) och plexihuv till 60 x 40 backar/lådor/korgar!
Ring och beställ på 0911 - 312 00 under kontorstid eller lämna ett meddelande på kontaktsidan så ringer vi upp.
Grafix Inredning AB Header

Nu släpper vi vår helt nya katalog, 2017.1

Idag släpper vi vår helt nya katalog 2017.1, fylld med nyheter! Katalogen innehåller vårt breda sortiment med inredning för brödavdelningar, fruktavdelningar, blomavdelningar och kaffelösningar, bl a brödskåp, brödbord, fruktbord och många kampanjställ och produktställ. Dessutom en hel del exponeringslösningar för både golv och inredning. Ni kan redan nu bläddra i katalogen online HÄR, eller ringa och beställa tryckta exemplar på 0911 - 312 00.

Katalogsläpp 2017-1

Ny säljare; Per Alm Stävlid!

Vi hälsar idag vår nya säljare, Per Alm Stävlid, välkommen!
Då Camilla Larsson beslutat sig för att ta över Hans
éns Konditori och Bagarbod, så har vi anställt en ny säljare som börjar idag, den 23 januari 2017. Vi önskar både Camilla och Per lycka till!
Hansens Bagarbod Piteå 2
Hansens Bagarbod ligger på storgatan vid torget i Piteå.

Grafix expanderar: vi söker ytterligare en säljare!

Grafix Inredning söker en affärsdriven säljare med kundansvar för bearbetning av nya samt befintliga kunder i
hela Sverige. Som säljare kommer du att bearbeta vår kundportfölj samt ansvara för att dra in nya kunder.
Du ska på ett långsiktigt, aktivt och lösningsinriktat sätt, driva och utveckla affärer.

Du säljer hela vårt produktutbud som ligger i framkant på marknaden. I din bearbetning har du fokus på helheten
och skapar möjligheter och följer affären hela vägen till avslut. Detta innebär ett övergripande ansvar för driva
säljprocesser. För att skapa värde för din kund utgår du ifrån kundens behov och att bygga upp en långsiktig
affärsrelation. I tjänsten ingår även vissa administrativa arbetsuppgifter.

Vi söker dig som:
  • Är en i grunden flexibel och positiv person som har lätt för att samarbeta med olika människor.
  • Drivs av att göra affärer med fokus på långsiktighet, ansvarskännade och förtroende.
  • Är ständigt på jakt efter nya affärs- och tillväxtmöjligheter.
  • Triggas av att bygga vidare på vår stora kundportfölj
  • Har lätt att sätta dig in i kundens verklighet.
  • Är team-orienterad och uthållig med en egen drivkraft att lyckas.
  • Är beredd att resa och har B-körkort.

Din bakgrund:
  • Som person är du självmotiverande, resultatinriktad relationsskapare med stark förmåga att bygga nätverk för att säkerställa din framgång.
  • Det är en fördel om du har erfarenhet av uppsökande försäljning sedan tidigare och är van att arbeta självständigt mot uppsatta mål.
  • Du ska ha ett driv och passion för försäljning och en säljande personlighet.
  • Det är ett plus om du har erfarenhet av dagligvaruhandeln.
  • Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av administrativa system som Visma och/eller säljstöd/CRM som Lime/Kontakt.

Du kommer att bli medlem av ett sammansvetsat team och kan ibland få hjälpa till med arbetsuppgifter som
ligger utanför din jobb-beskrivning. Främst så söker vi dig som har rätt attityd, inställning och vill vara med på
en spännande resa. Vi erbjuder dig en stimulerande arbetsmiljö i ett företag som är med och driver utvecklingen
i sin bransch. Du får möjlighet att arbeta med lösningsförsäljning där du aldrig är fullärd.

Har du frågor eller funderingar kring är du välkommen att kontakta Jörgen på 070 - 651 20 07 alternativt
e-post
jorgen@grafixinredning.se

Intervjuer hålls löpande och vi ser fram emot din ansökan med CV så snart som möjligt.
Tillsättning sker omgående eller enligt överenskommelse.


Grafix Inredning är en ledande producent och leverantör av butiksinredning, vårt engagemang och sätt att
jobba uppskattas av kunder över hela Skandinavien.

Kampanj

Vi gör just nu vår största lansering sedan starten 1994 med nya produkter för brödexponering! Vi släpper en helt ny serie med brödskåp och ett helt nytt brödbord. De nya produkterna började utvecklas i början av året och bygger på lång erfarenhet av produktutveckling av brödskåp och brödbord. Vi har samtidigt tagit fram en rad tillbehör, bl a tre olika skyltsystem varav ett med LED! Kontakta oss redan idag för att ta del av introduktionserbjudanden!
Kampanj brödskåp och brödbord 2016b2

Semester 2016

Årets semesterperioder närmar sig; vi kommer att stänga för semester den 1:a juli och öppnar igen den 1:a augusti. Akuta ärenden hänvisar som vanligt till våra mobilnummer som finns på kontaktsidan, vid mindre akuta frågor så kan ni skicka ett kontaktmeddelande, så hör vi av så snart som möjligt. Ha en skön sommar!Summer2016

Shop Nordic 2016, 13-14 april på Kistamässan

Vi ställer ut på Shop Nordic 2016, 13-14 april på Kistamässan i Stockholm. Beställ gratis biljetter på vår kontaktsida HÄR!
DSC01343_150626_SN

Katalogen är uppdaterad

Vi har uppdaterat katalogen på nätet till senaste version, 2015.2. Vår nya katalog med specialinredning för dagligvaruhandeln innehåller många nyheter och storsäljare, där kan man bl a hitta våra lösningar för bröd- och fruktavdelningar, t ex brödskåp, brödbord, fruktbord och olika exponeringslösningar som t ex produktställ. Ni kan beställa en tryckt katalog via telefon eller katalogbeställnings-formuläret!

Vem är vi?

Grafix Inredning är en oberoende producent och
leverantör av butiksinredning, vårt engagemang och sätt att
jobba uppskattas av kunder över hela Skandinavien.

Vad gör vi?

Grafix Inredning arbetar med design, produktutveckling
och tillverkning av koncept- och butiksinredningar.
För oss är det viktigt att vara flexibla och snabba,
utan att tumma på kvaliteten.

Kontaktinformation

Fler kontaktuppgifter finns på kontaktsidan i menyn.
Telefon, HK: +46 911 312 00
(0911 - 312 00)
Fax, HK: +46 911 310 10
(0911 - 310 10)
Email: info@grafixinredning.se

© 2016 Grafix Inredning AB Kontakt